Cases

De bedste brands

taler til vores hjerter

Ny brandingstrategi, udvikling af navn, fortælling, ID, profiltekst og website – IntelliGo

‘First movers’, skabe bedre trafik-flows og brugen af kunstig intelligens

Se casen

Idé og koncept, ny profil, overskrifter, fotosession, grafisk design og layout

Udvikling et grafisk dialogbaseret koncept, som taler direkte til de potentielle elever som de kan spejle sig i.

Se casen

Udvikling af webdesign – Flo2r

Med udgangspunkt i den visuel identitet, er det udviklet et webdesign der tydligt afspejler produktet – laserstråler.

Se casen

Re-design af visuel identitet, logo, produktlogoer og webdesign – EMD International

UNIKNESS har re-designet den visuelle identitet til et mere tidssvarende udtryk.

Se casen

Layout og grafisk design – Hjørring Gymnasium

Gårdboen 2020 – den årlige publikation pakket ind i et lækkert design.

Se casen

Udvikling af webdesign – Frugal Technologies

UNIKNESS har udviklet et webdesign der afspejler den visuelle identitet.

Se casen

Mini-identitet og logo – Lindbæk

UNIKNESS har hjulpet med at udvikle en mini-identitet og logo til en økologiske hudplejeprodukter, som de selv sammensætter med de reneste olier, så det passer til netop din hud.

Se casen

Branding, visuel identitet, logo og webdesign – Talmo

UNIKNESS har fokuseret på at fortælle den emotionelle historie – Applied Vision – for at skabe opmærksomhed om deres produkt.

Se casen

Branding, visuel identitet, logo og webdesign – Frugal Technologies

Frugal Technologies kom til UNIKNESS for at få hjælp til at synliggøre deres produkt og fokus på deres virksomhed.

Se casen

Visuel identitet og logo – MindOpener

Se det i et nyt perspektiv. UNIKNESS har udviklet en visuel identitet som tager udgangspunkt i nytænkning og forandring.

Se casen

Udvikling af webdesign – Matematikvanskeligheder

Med afsæt i den matematiske verden har UNIKNESS udviklet et webdesign som afspejler den visuelle identitet.

Se casen

Visuel identitet, logo og webdesign – Tony Carslen, Billiard Systems

Få hjælp til at spille som en sand billardmester. Unikness har udviklet den visuelle identitet til Tony Carlsen.

Se casen

Mini-identitet og logodesign – MoveChair, AnyBody Technology

Synlighed til lancering af nyt produkt – en træningsapp.

Se casen

Udvikling af nyt webdesign – Structural Vibration Solutions

UNIKNESS har udviklet et nyt webdesign med fokus på den værdiskabende historie.

Se casen

Design af kunstbog – Hjørring gymnasium

En kombination af UNIKNESS design og Hjørring gymnasiums kunstværker, blev til en kunstbog.

Se casen

Nyt design af folder – Hjørring gymnasium

Det grafiske design er opsigtsvækkende og tager udgangspunkt i årets tema – ‘Det Gode Liv’.

Se casen

Logo og Identitetselement – Podcast Danmark

leverandør af podcasts. Vi taler om det, der tales om. UNIKNESS har hjulpet med udvikling af logodesign og identitetselement.

Se casen

Udvikling af webdesign – Talmo

Talmos webdesign er udarbejdet med udgangspunkt i den visuelle identitet.

Se casen

Videreudvikling af visuel identitet – AOWEI Aalborg

UNIKNESS har tydeliggjort hvem afsenderen er. Grafiske elementer der afspejler køre- og fartøjer, som er udviklet med udgangspunkt i logoet.

Se casen

Mini-identitet – Stonehenge

UNKINESS har udviklet en mini-identitet som tager udgangspunkt i navnet ‘Stonehenge’ med identitetselementer som overflade af sten og en klassisk grøn farve, som udtrykker autoritet og ‘engelsk’ klasse.

Se casen

Nyt design af folder – Hjørring gymnasium

Det grafiske design er opsigtsvækkende og tager udgangspunkt i årets tema – ‘Det moderne’.

Se casen

Mini-visuel identitet og logo – Spirelyst

Spirelyst er et økologisk landbrug med gårdbutik. En identitet, der oser af hygge og er i et uformelt formsprog.

Se casen

Re-branding – ny visuel identitet og webdesign, Structural Vibrations Solutions

Fra fokus på den tekniske løsning til en værdiskabende historie

Se casen

Udvikling af webdesign – EMD

UNIKNESS har re-designet den visuelle identitet til et mere tidssvarende udtryk.

Se casen

Lækker grafisk indpakning med respekt for det 150 år traditioner

Se casen

Bliv kendt for det I gerne vil

Få en tydelig visuel kommunikation
og styrk jeres brand