Cases

De bedste brands

taler til vores hjerter

Ny brandingstrategi, udvikling af navn, fortælling, ID, profiltekst og website – IntelliGo

‘First movers’, skabe bedre trafik-flows og brugen af kunstig intelligens

Se casen

Udvikling af webdesign – Flo2r

Med udgangspunkt i den visuel identitet, er det udviklet et webdesign der tydligt afspejler produktet – laserstråler.

Se casen

Udvikling af nyt webdesign – EMD International

UNIKNESS har udviklet et nyt webdesign som har et mere tidssvarende udtryk.

Se casen

Re-design af visuel identitet, logo, produktlogoer og webdesign – EMD International

UNIKNESS har re-designet den visuelle identitet til et mere tidssvarende udtryk.

Se casen

Layout og grafisk design – Hjørring Gymnasium

Gårdboen 2020 – den årlige publikation pakket ind i et lækkert design.

Se casen

Udvikling af webdesign – Frugal Technologies

UNIKNESS har udviklet et webdesign der afspejler den visuelle identitet.

Se casen

Mini-identitet og logo – Lindbæk

UNIKNESS har hjulpet med at udvikle en mini-identitet og logo til en økologiske hudplejeprodukter, som de selv sammensætter med de reneste olier, så det passer til netop din hud.

Se casen

Branding, visuel identitet, logo og webdesign – Talmo

UNIKNESS har fokuseret på at fortælle den emotionelle historie – Applied Vision – for at skabe opmærksomhed om deres produkt.

Se casen

Branding, visuel identitet, logo og webdesign – Frugal Technologies

Frugal Technologies kom til UNIKNESS for at få hjælp til at synliggøre deres produkt og fokus på deres virksomhed.

Se casen

Visuel identitet og logo – MindOpener

Se det i et nyt perspektiv. UNIKNESS har udviklet en visuel identitet som tager udgangspunkt i nytænkning og forandring.

Se casen

Udvikling af webdesign – Matematikvanskeligheder

Med afsæt i den matematiske verden har UNIKNESS udviklet et webdesign som afspejler den visuelle identitet.

Se casen

Visuel identitet, logo og webdesign – Tony Carslen, Billiard Systems

Få hjælp til at spille som en sand billardmester. Unikness har udviklet den visuelle identitet til Tony Carlsen.

Se casen

Mini-identitet og logodesign – MoveChair, AnyBody Technology

Synlighed til lancering af nyt produkt – en træningsapp.

Se casen

Udvikling af nyt webdesign – Structural Vibration Solutions

UNIKNESS har udviklet et nyt webdesign med fokus på den værdiskabende historie.

Se casen

Design af kunstbog – Hjørring gymnasium

En kombination af UNIKNESS design og Hjørring gymnasiums kunstværker, blev til en kunstbog.

Se casen

Nyt design af folder – Hjørring gymnasium

Det grafiske design er opsigtsvækkende og tager udgangspunkt i årets tema – ‘Det Gode Liv’.

Se casen

Logo og Identitetselement – Podcast Danmark

leverandør af podcasts. Vi taler om det, der tales om. UNIKNESS har hjulpet med udvikling af logodesign og identitetselement.

Se casen

Udvikling af webdesign – Talmo

Talmos webdesign er udarbejdet med udgangspunkt i den visuelle identitet.

Se casen

Videreudvikling af visuel identitet – AOWEI Aalborg

UNIKNESS har tydeliggjort hvem afsenderen er. Grafiske elementer der afspejler køre- og fartøjer, som er udviklet med udgangspunkt i logoet.

Se casen

Mini-identitet – Stonehenge

UNKINESS har udviklet en mini-identitet som tager udgangspunkt i navnet ‘Stonehenge’ med identitetselementer som overflade af sten og en klassisk grøn farve, som udtrykker autoritet og ‘engelsk’ klasse.

Se casen

Nyt design af folder – Hjørring gymnasium

Det grafiske design er opsigtsvækkende og tager udgangspunkt i årets tema – ‘Det moderne’.

Se casen

Mini-visuel identitet og logo – Spirelyst

Spirelyst er et økologisk landbrug med gårdbutik. En identitet, der oser af hygge og er i et uformelt formsprog.

Se casen

Cases

Se casen

Re-branding – ny visuel identitet og webdesign, Structural Vibrations Solutions

Fra folus på den tekniske løsning til en værdiskabende historie

Se casen

Bliv kendt for det I gerne vil

Få en tydelig visuel kommunikation
og styrk jeres brand

    Cases

    Se casen