En identitet er et udtryk for, hvad og hvem I er. I sætter et aftryk, som efterlades i hukommelsen. Det vigtige er selvfølgelig, at I sætter det rigtige aftryk, som I vil huskes for.
Gennem den visuelle identitet foldes jeres strategi ud og gøres levende – helt enkelt.
I denne proces bliver udviklet en visuel identitet. I får et designoplæg, som indeholder tone- og stil, design af logo, farver, typografi, identitetselementer, layout, fotostil og fotos – og layoutforslag og kombinationer af disse elementer.

Re-design af visuel identitet, logo, produktlogoer og webdesign – EMD International
UNIKNESS har re-designet den visuelle identitet til et mere tidssvarende udtryk.
Se casen
Mini-identitet og logo – Lindbæk
Mini-identitet og logo til en ny serie af økologiske hudplejeprodukter, som de selv sammensætter med de reneste olier, så det passer til netop din hud.
Se casenFå et solidt ståsted, og bliv stærkere på markedet
UNIKNESS hjælper jer med at få et overblik over jeres visuelle markedsføring på alle platforme, og det er dette designoplæg, som er udgangspunkt, når I skal udarbejde markedsføringsmaterialer såsom website, nyhedsbreve, SoMe-elementer, brochurer, emballage, messematerialer, kampagner, skilte, visitkort og indretning af reception, mødelokaler og showroom.
UNIKNESS kan også være med til fotosession for at sikre den valgte stil og tone hele opgaven igennem.

Visuel identitet, logo og webdesign – Tony Carslen, Billiard Systems
Få hjælp til at spille som en sand billardmester. Unikness har udviklet den visuelle identitet til Tony Carlsen.
Se casen
Logo og Identitetselement – Podcast Danmark
Leverandør af podcasts. Vi taler om det, der tales om. UNIKNESS har hjulpet med udvikling af logodesign og identitetselement.
Se casenVi fik hjælp fra UNIKNESS
med at re-designe vores grafiske identitet inklusive
nyt design af vores website. Kristin er god til at lytte til ens ønsker og omsætte dem til konkrete idéer, som nemt kan realiseres – og hun er rigtig god til at følge op
undervejs i opgaveforløbet, så vi blev tilfredse
med både resultat og proces.
Mette Søvsø
Marketing Coordinator, EMD International A/S
Den visuelle identitet
skal fortælle en kompleks historie
– helt enkelt
Bliv kendt for det, I gerne vil.
Få en tydelig visuel kommunikation
og styrk jeres brand