Markedsføringsstrategi og position

Hvem er I?

Afklaring og markedsførings-
strategi

Markedsføringsstrategi og position

Vi arbejder på at få en dyb forståelse af jeres forretningsmål og en afklaring af jeres største udfordringer, identificere forretningsmål og definere den ønskede markedsposition. Det handler om at beslutte, hvad I vil være kendte for, hvordan I skiller jer ud fra konkurrenterne, samt hvem jeres målgrupper er, og hvordan I bedst kommunikerer med dem. Disse elementer er afgørende for at opnå en stærk og unik position på markedet, som sikrer, at I skiller jer positivt ud. Målet er, at jeres brand bliver genkendt med et: “Nå ja, det er jo dem!”, med afsætning i jeres strategi.

Markedsføringsstrategi og position

 

Markedsføringsstrategi bliver fundamentet for en målrettet og effektiv markedsførings-indsats, der styrker jeres position og gør jeres brand relevant og genkendeligt i markedet og er basen for, når et idé- og designoplæg udvikles. Dette er med til at sikre, at jeres brand taler direkte til den ønskede målgruppe.

Workshop
Denne proces gennemføres som en workshop, hvor jeres team aktivt deltager. På den måde bliver markedsføringsstrategien ikke blot et stykke papir, men en levende og dynamisk del af jeres forretningsudvikling. Workshoppen skaber engagement og sikrer, at alle i virksomheden er med til at forme den fremtidige markedsføringsstrategi, som afspejler jeres fælles vision og ambitioner.

Vi tager jer trygt igennem hele forløbet og yder gerne både projektledelse og sparring efter behov.

 

Markedsføringsstrategi og position

Branding, visuel identiet og webdesgin

Fra fokus på den tekniske løsning til en værdiskabende historie.

Se casen
Markedsføringsstrategi og position

Branding, visuel identiet og webdesgin

Med udgangspunkt i produktet (laserstråler) er det udviklet en visuel identitet som har et tydeligt formsprog, er karismatisk, enkel og nem at afkode.

Se casen
Markedsføringsstrategi og position

Branding, ny visuel identitet og webdesign – TALMO

UNIKNESS har fokuseret på at fortælle den emotionelle historie – Applied Vision – for at skabe opmærksomhed om deres produkt.

Se casen
Markedsføringsstrategi og position

Branding, visuel identitet og webdesgin

Frugal Technologies kom til UNIKNESS for at få hjælp til at synliggøre deres produkt og fokus på deres virksomhed.

Se casen
Unikness

Et godt design skal pirre dit øje,

vække din opmærksomhed, skabe tillid, samtidigt med at det giver udtryk for jeres strategi.

Hven er I?

Få en tydelig visuel kommunikation
og styrk jeres brand
Markedsføringsstrategi og position