Branding

Den emotionelle historie

om jeres virksomhed, som definerer, hvem I er oven for hvem

At arbejde med branding er et langsigtet strategisk mål. Hvem er I, hvem vil I være, og hvordan vil I opfattes af andre?

Hvor ‘lækre’ Er I?
I denne rådgivningsproces kommer vi hele vejen rundt jeres virksomheds visuelle image og alt, som har at gøre med jeres virksomheds visuelle ansigt udadtil.
Det er også her, vi finder ud af, hvad det er, I er kendte for i dag, hvem I vil være i fremtiden, hvad I gerne vil opfattes som, hvordan I skal opføre jer, og hvordan, I skal se jeres egen virksomheds rolle på markedet. Disse ting skal gå op i en højere enhed, så jeres brandingfortælling bliver enkel og tydelig.

Et samarbejde med UNIKNESS gør jeres brand stærkere, og I bliver tydeligere på, hvem I er. En tydelig identitet gør det nemt for kunderne at identificere sig med jeres virksomhed/produkter/ydelser. Og det er altid med udgangspunkt i jeres strategi.

De første byggesten bliver støbt og er basen for jeres videre kommunikation og er udgangs-punktet, når den visuelle identitet skal udvikles, indhold og budskaber skabes, idéer findes til kampagner og visuelle marketingsmaterialer til virksomhedens kommunikationskanaler.

 

Branding, visuel identiet og webdesgin

Fra fokus på den tekniske løsning til en værdiskabende historie.

Se casen

Branding, visuel identiet og webdesgin

Med udgangspunkt i produktet (laserstråler) er det udviklet en visuel identitet som har et tydeligt formsprog, er karismatisk, enkel og nem at afkode.

Se casen

Branding, ny visuel identitet og webdesign – TALMO

UNIKNESS har fokuseret på at fortælle den emotionelle historie – Applied Vision – for at skabe opmærksomhed om deres produkt.

Se casen

Branding, visuel identitet og webdesgin

Frugal Technologies kom til UNIKNESS for at få hjælp til at synliggøre deres produkt og fokus på deres virksomhed.

Se casen

Rådgivning (Afklaring)
Det kan være en god idé at have én med på sidelinjen, når I tænker nye tanker eller skal finde en ny vej at gå. Det kan også være fint at have en neutral part med, der stiller en masse spørgsmål om, hvorfor og hvordan I som virksomhed skal brande jer selv.
Med UNIKNESS får I en engageret sparringspartner, uanset hvad I har i tankerne om, hvad I gerne vil.

Det er i denne fase, alle spørgsmål bliver vendt og besvaret, så I bliver skarpere på, hvilken vej I skal gå i forhold til virksomhedens brandingposition og visuelle profil.

 

Unikness

Et godt design skal pirre dit øje,

vække din opmærksomhed, skabe tillid, samtidigt med at det giver udtryk for jeres strategi.

Bliv kendt for det, I gerne vil.

Få en tydelig visuel kommunikation
og styrk jeres brand