Her lægges fundamentet for jeres langsigtede forretnings- og markedsføringsstrategi.
Den bedste markedsføringsstrategi starter med at forstå jeres udfordringer. De danner grundlaget for en målrettet indsats, der skaber størst værdi og relevans for jer.
Vi arbejder på at få en dyb forståelse af jeres forretningsmål og en afklaring af jeres største udfordringer, identificere forretningsmål og definere den ønskede markedsposition. Det handler om at beslutte, hvad I vil være kendte for, hvordan I skiller jer ud fra konkurrenterne, samt hvem jeres målgrupper er, og hvordan I bedst kommunikerer med dem. Disse elementer er afgørende for at opnå en stærk og unik position på markedet, som sikrer, at I skiller jer positivt ud. Målet er, at jeres brand bliver genkendt med et: “Nå ja, det er jo dem!”, med afsætning i jeres strategi.
‘‘Vi havde brug for en ny profil, da den gamle ikke længere matchede vores ambitioner og mål. UNIKNESS har i høj grad bidraget til, at vi har indtaget en helt ny position på markedet. Den nye profil positioner os på markedet og differentierer os positivt fra vores konkurrencer, hvilket gør det nemmere at blive husket. Både for hvem hvem vi er, og for hvad vores produkter kan.’’
Rasmus Lindholm, direktør, IntelliGo
Markedsføringsstrategien bliver fundamentet for en målrettet og effektiv markedsføringsindsats, der styrker jeres position og gør jeres brand relevant og genkendeligt i markedet og er basen for, når et idé- og designoplæg udvikles. Dette er med til at sikre, at jeres brand taler direkte til den ønskede målgruppe.
Workshop
Denne proces gennemføres som en workshop, hvor jeres team aktivt deltager. På den måde bliver markedsføringsstrategien ikke blot et stykke papir, men en levende og dynamisk del af jeres forretningsudvikling. Workshoppen skaber engagement og sikrer, at alle i virksomheden er med til at forme den fremtidige markedsføringsstrategi, som afspejler jeres fælles vision og ambitioner.
Vi tager jer trygt igennem hele forløbet og yder gerne både projektledelse og sparring efter behov.
Branding, visuel identiet og webdesgin
Fra fokus på den tekniske løsning til en værdiskabende historie.
Se casenBranding, visuel identiet og webdesgin
Med udgangspunkt i produktet (laserstråler) er det udviklet en visuel identitet som har et tydeligt formsprog, er karismatisk, enkel og nem at afkode.
Se casenEt godt design skal pirre dit øje,
vække din opmærksomhed, skabe tillid, samtidigt med at det giver udtryk for jeres strategi.
Hven er I?
Få en tydelig visuel kommunikation
og styrk jeres brand