Ny brandingstrategi, udvikling af navn, fortælling, ID, profiltekst og website – IntelliGo
‘First movers’, skabe bedre trafik-flows og brugen af kunstig intelligens
Se casenNy brandingstrategi, udvikling af navn, fortælling, ID, profiltekst og website – IntelliGo
‘First movers’, skabe bedre trafik-flows og brugen af kunstig intelligens
Se casenIdé og koncept, ny profil, overskrifter, fotosession, grafisk design og layout
Udvikling et grafisk dialogbaseret koncept, som taler direkte til de potentielle elever som de kan spejle sig i.
Se casenUdvikling af webdesign – Flo2r
Med udgangspunkt i den visuel identitet, er det udviklet et webdesign der tydligt afspejler produktet – laserstråler.
Se casenRe-design af visuel identitet, logo, produktlogoer og webdesign – EMD International
UNIKNESS har re-designet den visuelle identitet til et mere tidssvarende udtryk.
Se casenLayout og grafisk design – Hjørring Gymnasium
Gårdboen 2020 – den årlige publikation pakket ind i et lækkert design.
Se casenUdvikling af webdesign – Frugal Technologies
UNIKNESS har udviklet et webdesign der afspejler den visuelle identitet.
Se casenMini-identitet og logo – Lindbæk
UNIKNESS har hjulpet med at udvikle en mini-identitet og logo til en økologiske hudplejeprodukter, som de selv sammensætter med de reneste olier, så det passer til netop din hud.
Se casenBranding, visuel identitet, logo og webdesign – Talmo
UNIKNESS har fokuseret på at fortælle den emotionelle historie – Applied Vision – for at skabe opmærksomhed om deres produkt.
Se casenBranding, visuel identitet, logo og webdesign – Frugal Technologies
Frugal Technologies kom til UNIKNESS for at få hjælp til at synliggøre deres produkt og fokus på deres virksomhed.
Se casenVisuel identitet og logo – MindOpener
Se det i et nyt perspektiv. UNIKNESS har udviklet en visuel identitet som tager udgangspunkt i nytænkning og forandring.
Se casenUdvikling af webdesign – Matematikvanskeligheder
Med afsæt i den matematiske verden har UNIKNESS udviklet et webdesign som afspejler den visuelle identitet.
Se casenVisuel identitet, logo og webdesign – Tony Carslen, Billiard Systems
Få hjælp til at spille som en sand billardmester. Unikness har udviklet den visuelle identitet til Tony Carlsen.
Se casenMini-identitet og logodesign – MoveChair, AnyBody Technology
Synlighed til lancering af nyt produkt – en træningsapp.
Se casenUdvikling af nyt webdesign – Structural Vibration Solutions
UNIKNESS har udviklet et nyt webdesign med fokus på den værdiskabende historie.
Se casenDesign af kunstbog – Hjørring gymnasium
En kombination af UNIKNESS design og Hjørring gymnasiums kunstværker, blev til en kunstbog.
Se casenNyt design af folder – Hjørring gymnasium
Det grafiske design er opsigtsvækkende og tager udgangspunkt i årets tema – ‘Det Gode Liv’.
Se casenLogo og Identitetselement – Podcast Danmark
leverandør af podcasts. Vi taler om det, der tales om. UNIKNESS har hjulpet med udvikling af logodesign og identitetselement.
Se casenUdvikling af webdesign – Talmo
Talmos webdesign er udarbejdet med udgangspunkt i den visuelle identitet.
Se casenVidereudvikling af visuel identitet – AOWEI Aalborg
UNIKNESS har tydeliggjort hvem afsenderen er. Grafiske elementer der afspejler køre- og fartøjer, som er udviklet med udgangspunkt i logoet.
Se casenMini-identitet – Stonehenge
UNKINESS har udviklet en mini-identitet som tager udgangspunkt i navnet ‘Stonehenge’ med identitetselementer som overflade af sten og en klassisk grøn farve, som udtrykker autoritet og ‘engelsk’ klasse.
Se casenNyt design af folder – Hjørring gymnasium
Det grafiske design er opsigtsvækkende og tager udgangspunkt i årets tema – ‘Det moderne’.
Se casenMini-visuel identitet og logo – Spirelyst
Spirelyst er et økologisk landbrug med gårdbutik. En identitet, der oser af hygge og er i et uformelt formsprog.
Se casenRe-branding – ny visuel identitet og webdesign, Structural Vibrations Solutions
Fra fokus på den tekniske løsning til en værdiskabende historie
Se casenREFERENCER
Bliv kendt for det I gerne vil
Få en tydelig visuel kommunikation
og styrk jeres brand